آنلاین کار

چطور می توان از مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی برای یک فعالیت تجاری بهره برد ؟

زمانی که بحث شبکه های اجتماعی به میان می آید مشتری های یک شرکت بسیار مهم می شوند چون آن ها در رابطه با تجربه ای که از آن شرکت کسب کرده اند در آن پلت فرم ها با هم صحبت می کنند و ایده های خود را به اشتراک می گذارند. به عبارت دیگر شرکت ها باید از سیستم CRMخود به خوبی استفاده کنند. مرکزیت سیستم های آن ها باید حول مشتری باشد و باعث شوند که مشتری تجربه خوبی از آن شرکت در ذهن به خاطر می سپارد.

مطالعه بیشتر...

ناحیه کاربری

عضویت در خبرنامه




فعالیت های کاربران

profile - یک نظز اضافه کرد در CRM برای کسب و کارهای کوچک، ات... در مطالب سایت
profile - یک نظز اضافه کرد در کتاب جهان بدون فقر نوشته دکتر ... در مطالب سایت
profile - یک نظز اضافه کرد در قدم اول برای ورود به بازار بور... در مطالب سایت
profile - یک نظز اضافه کرد در آنلاین کار افتتاح شد! در مطالب سایت
profile - یک نظز اضافه کرد در چطور می توان از مدیریت ارتباط ... در مطالب سایت