آنلاین کار

10 اشتباه رایج مدیریت زمان (قسمت اول)

آیا زمان خود را به خوبی مدیریت می کنید؟ اگر مانند اکثر مردم باشید احتمالا جواب شما کاملا مثبت نباشد. شاید شما احساس می کنید که زمان کافی ندارید و برای انجام کارهایتان و جلوگیری از عقب افتادگی تا دیر وقت تلاش می کنید. بسیاری از ما معتقدیم که می توان زمان را مدیریت کرد، ولی اینکه تا چه اندازه در برنامه ریزی هایمان اشتباه نکنیم موضوع بسیار مهمی ست.

           10 اشتباه رایج مدیریت زمان (آنلاین کار)

درادامه مطلب ما بیشترین اشتباهات مدیریت زمانی را بررسی خواهیم کرد، که از آن ها می توان برای افزایش قدرت برنامه ریزی و مدیریت زمانی در سطح بالایی استفاده کرد. پس با ما همراه شوید.

مطالعه بیشتر...

10 اشتباه رایج مدیریت زمان (قسمت دوم)

امروزه همه ی ما از اهمیت زمان و به خصوص مدیریت آن به اندازه ی کافی آگاهیم. در قسمت اول شاهد این بودیم که چگونه با رعایت کردن مواردی همچون ایجاد لیست کارها، اولویت بندی کردن و ... می توان از اتلاف وقت و سردرگمی جلوگیری کرد. در قسمت دوم نیز به ادامه ی این مبحث و اینکه با آگاهی از اشتباهات رایج مدیریت زمان بهترین استفاده و بازدهی را از زمان خویش داشته باشیم، می پردازیم.

 

         10 اشتباه رایج مدیریت زمان (آنلاین کار)

 

مطالعه بیشتر...

ناحیه کاربری

عضویت در خبرنامه




فعالیت های کاربران

profile - یک نظز اضافه کرد در CRM برای کسب و کارهای کوچک، ات... در مطالب سایت
profile - یک نظز اضافه کرد در کتاب جهان بدون فقر نوشته دکتر ... در مطالب سایت
profile - یک نظز اضافه کرد در قدم اول برای ورود به بازار بور... در مطالب سایت
profile - یک نظز اضافه کرد در آنلاین کار افتتاح شد! در مطالب سایت
profile - یک نظز اضافه کرد در چطور می توان از مدیریت ارتباط ... در مطالب سایت