آنلاین کار

CRM برای کسب و کارهای کوچک، اتخاذ تصمیم های درست

راهکارهای رایانش ابری (Cloud Computing) انعطاف پذیری را به ارمغان خواهد آورد

بسیاری از SMBها برای آنکه سیستم CRMرا در محل خود نصب، مدیریت و ایمن سازند دارای پرسنل و زیرساخت لازم نیستند. اینجاست که راهکارهای مبتنی بر رایانش ابری بزرگترین سود و منفعت خود را نشان می دهند. SMBها قادر خواهند بود که با پرداخت هزینه ای به یک شرکت رایانش ابری برای میزبانی نرم افزارشان هرگونه نگرانی و دغدغه را نسبت به فرایندهای پیاده سازی از بین برده و در هر زمان و مکانی از راهکار CRMاستفاده کنند.با استفاده از این روش شرکت های کوچک مسیر آسانتری را برای رشد و توسعه خویش طی خواهند کرد. به همان اندازه که اندازه شرکت و تعداد افراد شاغل در آن افزایش می یابد، راهکار موردنظر نیز بسته به نیاز تغییر خواهد کرد.

سهولت در گزارش دهی

مدیریت در شرکت های SMBنیز با مدیریت در سازمانهای بزرگ تفاوت فاحشی دارد. در شرکت های کوچک، مدیران در کارهای اجرایی به صورت عملی دخیل هستند. در خصوص راهکار CRM، مدیریت باید قادر باشد تا به راحتی گزارش ها را تولید و تحلیل کند. همچنین با استفاده از سیستم CRMمدیران باید بتوانند تا به راحتی ابتکارات و فعالیت های کلیدی را در سطح سازمان مورد رصد قرار داده و مجبور نباشد که برای تفسیر اطلاعات به شخص دیگری محتاج باشد.

کاهش هزینه ها بدون اینکه خدمات پشتیبانی را از دست بدهید.

مهمتر از همه این است که راهکاری مختص شرکت های SMBمی بایست با بودجه کسب و کارهای کوچک همخوانی داشته باشند. این امر شاید موجب شود که از ویژگیهای کلیدی نرم افزار کاسته شود اما هیچگاه نباید مساله پشتیبانی تحت تأثیر قرار بگیرد. هر شرکت کوچکی که به دنبال پیاده سازی راهکار صحیح CRMاست باید به مساله مقرون به صرفه بودن توجه داشته باشد اما این بدان معنا نیست که از بعضی خدمات نظیر پشتیبانی صرفنظر کند. اگر شما کارمند آموزش دیده ای را برای مدیریت و پشتیبانی نرم افزار CRMدر اختیار نداشته باشید مجبور خواهید بود که برای پشتیبانی از نرم افزار به برخی شرکت های ارائه دهنده اینگونه خدمات متوسل شوید. راهکارهایی که هزینه پایین تری دارند ولی در عوض برخی خدمات پشتیبانی آنان نیز ضعیف تر است گزینه مناسبی برای SMBها به حساب نمی آیند.

شرکت های کوچکی که راهکارهای CRMرا پیاده سازی نموده اند به زودی به این نتیجه خواهند رسید که این راهکارها یکی از اجزای اصلی رشد شرکت به حساب می آیند. برای آنکه شرکتها در این زمینه به بالاترین حد تأثیرگذاری دست پیدا کنند باید بهترین نرم افزار را برای خود انتخاب نمایند. به دنبال فروشندگان بالقوه ای باشید که راهکارهای آنان نه تنها مناسب صنعت شرکت شما بلکه مناسب اندازه کسب و کار شما نیز باشد. اگر نمی توانید راهکاری را پیدا کنید که با این دو معیار مطابقت دارد، باز هم به جستجوی خود ادامه دهید.

پست مهمان از طرف: سایت ارتباط با مشتری کاراسیستم

 

نظر خود را اضافه کنید.

0 / 400 محدودیت حروف
متن شما باید بین 5 تا 400 حرف باشد
  • هیچ نظری یافت نشد

ناحیه کاربری

عضویت در خبرنامه




فعالیت های کاربران

profile - یک نظز اضافه کرد در دوره های آموزشی در مطالب سایت
http://www.missiongastro.com
profile - یک نظز اضافه کرد در دوره های آموزشی در مطالب سایت
http://www.evamistress.it
profile - یک نظز اضافه کرد در دوره های آموزشی در مطالب سایت
http://khulla-panga.com
سعید نجفی - پاسخ داد به # 60 در دوره های آموزشی در مطالب سایت
دوره ها اکثرا به صورت حضوری در دانشگاه تبریز برگزار می شوند. ولی باز برای اطلاع از دوره ها می تونید ...
وحید نجفی - پاسخ داد به # 36 در سنجش نقاط قوت و ضعف با تحلیل S... در مطالب سایت
سلام. البته دوست عزیز قبل هر چیزی ما نگفتیم که شما باید نقاط قوت و ضعفتونو بزارید تو سایت و در ضمن ه...

نظرات کاربران

دوره ها اکثرا به صورت حضوری در دانشگاه تبریز برگزار می شوند. ولی باز برای اطلاع از دوره ها می تونید ...
لطفا درصورت شروع دوره اطلاع رسانی کنید ممنون